reklama

Musím čítať bulvár?

Naozaj ho musím čítať? Priznám sa, že bulvár naozaj nesledujem, kým bývam na intráku a mám skoro všetky peniaze od rodičov je mi ľúto vyhadzovať ich na také hlúposti ako napr. Nový čas. Noviny čítam len doma aj to SME. Ale keď pozerám v TV nejakú reláciu, mám pocit akoby ten bulvár bol povinný. Veľmi sa mi páči Lets dance, je to taká oddychovka, ktorá konečne nie je zameraná na to negatívne. Bulvár je tam však spomínaný stále a ja sa cítim ukrátená. Niektoré vtipy ani nepochopím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Naozaj si to všetko musím prečítať aby som vedela, o čom hovoria? Všade ho zatracujú, kritizujú, a pritom tým, že ho stále spomínajú a odovolávajú sa naň, nám vlastne dávajú za povinnosť ho čítať. Síce ja to aj tak nekupujem a nečítam, ale určite je pár ľudí, ktorí po tom čo počuli, že sa o niečom hovorí a oni to nevedia, začali čítať aj bulvár. Nechcem vyzerať ako super extra zásadová, keď sa mi dostane do rúk bulvárny časopis, tak si ho prečítam, ale teraz úprimne, ja sa na tom vlastne dobre zabávam:) Tie obrovské titulky s výkričníkmi a otáznikmi, ktoré hlásajú nejaké "škandalózne informácie" sú smiešne:) Naposledy sa pamätám, ako som sa dobre pobavila na titulku "Vraždiace slnko!", pri ktorom bol obrázok slnka zblízka, viete tá rozpálená hmota tam a tak, a článok bol o tom, aké sú rekordné teploty:D V podstate ako človek, ktorý sa venuje psychológii, je to pre mňa zaujímavé aj z tohto hľadiska. Ako narábajú tieto plátky s psychikou človeka. Vedia že obrovské titulky, výkričníky a podobné veci pútajú pohľad a niekoho priťahujú, aby si to prečítal. Pričom po prečítaní zistíte, že titulok s článkom veľa spoločného nemal. Ale účel bol každopádne splnený a noviny kúpené. Vlastne toto ma na ľuďoch vždy fascinovalo. Niekedy si ani nedokážu uvedomiť ako je s nimi manipulované. A to na každom kroku. Všetky komerčné podniky využívajú určitú psychickú manipuláciu, teda nie až takú, že dokonale ovládajú človeka, pretože človek je jedinečný aj vlastnou vôľou. Veď si zoberme všetky supermarkety, obchodné reťazce, televízie a tak ďalej. O čom je reklama? Vyvoláva zvedavosť. Chuť na jedlo nápoj. Dojem ulahčenia práce. A väčšina ľudí sa nechá zlákať. A to aj napriek tomu, že o tej manipulácii vedia. Čo ma však teší je skutočná múdrosť človeka. Pretože možno tomu raz podľahneme, ale vieme sa poučiť z chýb. Väčšinou:) Priznám sa, že sa často nechám ovládnuť reklamou a ako vidieť dokonca si to uvedomujem. Hlavne keď ide o drogériu. Veď kto by nechcel mať také pekné husté mihalnice:) Ale ak sa mi výrobok neosvedčí viac ho nekúpim. Aspoň niečo:) Aj keď to tu tak rozoberám, viem, že to sú veci, s ktorými nič neurobíme. Veď načo. V podstate to nie je niečo, čo by človeku nejak extra ubližovalo. Sú aj horšie veci. Aj keď bulvár dokáže ublížiť človeku, ktorého sa týka. Osobne by som nechcela mať svedomie ľudí, čo sa mu venujú. Ale to je už ich vec a ich charakter.

Martina Belanová

Martina Belanová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka psychológie (uvidíme na ako dlho:)), obyvateľka intráku v mlynskej doline, poznajúca všetky miestne podniky:D:D hh ftip:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu