reklama

Nešťastný deň so šťastným koncom?

Deň začal v podstate normálne. Ráno škola. Potom príchod na intrák. Predtým ešte kúpiť niečo pod zub. Otváram peňaženku a rozmýšľam, že som rada, že ju ešte mám, a že som už skoro v izbe, lebo tam mám pre mňa vcelku dosť peňazí. 700 korún, pre niekoho nič, pre mňa prachy na týždenný život v BA. Teda už bola streda, tak len na 3 dni:) Vchádzam do intráku, ukazujem vrátnikovi preukaz. Prechádzam okolo kuchynky. Pozriem dnu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tam vcelku sympatická baba, niečo vyvára. Pozriem na ňu, ona na mňa. Pokračujem v ceste. Peňaženku držím v ruke a sústredím sa, aby som ju nepustila. A som v izbe. Fajn. Zhadzujem kabát, už horím od tepla. Kabelku vešiam na klinček pri posteli, peňaženku dávam späť do nej. Treba si umyť ruky, predsalen tie tyče v busoch, blek:) pustím vodu a zisťujem, že asi behnem na wécko. Predpotopné intráky, wécka na chodbe. Beriem hajzlák a vybieham. Nechávam odomknuté, bože veď budem preč len 2 minúty najviac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem späť do izby. (po ceste pozerám na svoj odraz v zrkadle:)) Sadám na postel, pripravujem notebook, ktorý býva vždy zamknutý k stolu (na intrák skvelo odporúčam). Odomykám ho, dávam na stoličku a zvalím sa do postele. Konečne. Hm nemám dobrý film, čo by som nevidela. Hľadám kamoškin notebook. Schovaný. Našla som ho. Púšťam film. Napadlo ma, že by som si ich mohla pár filmov od nej skopírovať na DVD, aby som mohla pozerať aj doma niečo. A je rozhodnuté, idem si kúpiť DVD RW, aj tak žiadne nemám a zíde sa.

Obliekam sa, chystám sa z izby. Hľadám peňaženku. Neviem ju nájsť. Pozerám pod paplón, smejem sa aká som hlúpa, že ju neviem nájsť. Pozerám pod vankúš. Pod posteľ. Všade na zemi, Na stole. V taške, vo vaku, taške na notebook. Šibe mi? Všetko som prehľadala. Začínam panikáriť. Hľadám na nemožných miestach. Dokonca pozerám do koša, človek nikdy nevie. Chytá ma zúfalstvo, to nemôže byť možné, neverím tomu. Musí tu byť. Hľadám a hľadám, až som celá zadýchaná, od zúfalstva sa rozplačem, hľadám ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nádej ma opustila. Určite tu nie je. Nechápem, sedím na zemi a nechápem. Jediný človek, čo ma napadá je jedine tá baba z kuchynky. Jediná mohla počuť, že idem na záchod a nezamykám. Som v nemom úžase. Normálna sympatická baba a zníži sa k takej veci, vojde do cudzej izby berie prvé čo nájde, neverím tomu.

Hľadám radšej znova. Ale nič. musela to byť ona. Videla som ju len letmo, nedokážem si stopercentne vybaviť tvár. Ale aj tak idem na balkón a pozerám do izieb, veď čo ak. Nič, nikto. Nenašla som nič. Moja peňaženka je preč. Aspoň, že mám občiansky a môžem ísť na druhý deň do banky. Som hladná, ale nemôžem jesť. Žalúdok mám zovretý. Prichádzajú spolubývajúce. Všetko rozprávam, prehľadávajú izbu, ja som to vzdala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Peňaženku som dostala od sestry na Vianoce. Mala som tam ISIC na ňom električenku. Nanovo za to dám skoro 1200 korún. Bankomatová karta. Nechať tak, zajtra aj tak musím vybrať všetky prachy. Nová stojí bohviekoľko. Preukaz na intrák. Pokuta 500 korún. Obnos v peňaženke v hotovosti - zanedbateľná strata. Doklady, kotré sú zlodejovi na nič ma stoja oveľa viac. Nemám slov...

Večer sme chceli ísť s babami von, na pivko na dve a potom ich fakultovica. Ale mám hroznú náladu, je mi z toho zle a nemám prachy. Prehovorili ma, idem, na jedno pivko naškriabem. Sedíme v krčmičke a baby ma zrazu začnú pozývať. Nechcem, bránim sa zubami nechtami, že to nejde, ja im potom nemôžem ešte aj vracať prachy. Vraj nemusím. Nenechajú sa odbiť. Pýtajú sa ma čo chcem. Zaryto mlčím. Vyberú mi samé, veď vedia, čo mám rada. Nálada mi stúpa, v núdzi poznáš priateľa. Teraz to viem. Sú na mňa skvelé, o onej udalosti mlčíme. Nechcem o tom hovoriť a kaziť si náladu. Pre niekoho je to možno maličkosť, že bože veď ma len pozvali na pivo. Ale pre mňa to znamená, vytiahli ma z izby, nechceli ma tam nechať trápiť samu, kým ony by sa zabávali. radšej ma zobrali, aj keď som im mohla pokaziť náladu. A aby som neodišla radšej ma na niečo pozvali. Zabavili by sa pokojne bezo mňa, ale nechceli a to je pre mňa dôležité. Teraz to viem. Peňaženka je len obyčajná vec. Pominuteľná a nahraditeľná. Dobrého priateľa však nenahradí nič.

Martina Belanová

Martina Belanová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka psychológie (uvidíme na ako dlho:)), obyvateľka intráku v mlynskej doline, poznajúca všetky miestne podniky:D:D hh ftip:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu